2016-cı ildə pərakəndə ticarət şəbəkəsində satılmış məhsulların dəyəri əvvəlki ilin səviyyəsini müqayisəli qiymətlərlə 1,5 faiz üstələyərək, 30,2 milyard manata bərabər olub.
Publika.az xəbər verir ki, istehlakçılara 15,1 milyard manatlıq və ya 2015-ci ilə nisbətən real ifadədə 2,1 faiz çox ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları, 0,8 faiz çox qeyri-ərzaq məhsulları satılıb.
Məhsul qruplarının adları |
Satışdan gəlir, milyon manatla |
2015-ci ilə nisbətən, faizlə |
Pərakəndə ticarət dövriyyəsi |
30 190,3 |
101,5 |
digər qeyri-ərzaq məhsulları |
5 619,1 |
101,4 |
ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları |
15 077,4 |
102,1 |
toxuculuq məhsulları, geyim və ayaqqabılar |
5 244,8 |
100,9 |
elektrik malları və mebel |
1 912,9 |
101,5 |
kompüterlər, telekommunikasiya avadanlıqları və çap məhsulları |
234,8 |
101,4 |
əczaçılıq və tibbi mallar |
419,8 |
101,9 |
avtomobil yanacağı |
1 681,5 |
98,4 |
Hesabat ilində istehlakçıların pərakəndə ticarət şəbəkələrində xərclədiyi vəsaitin 49,9 faizi ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatlarının, 17,4 faizi toxuculuq məhsulları, geyim və ayaqqabıların, 6,3 faizi elektrik malları və mebelin, 5,6 faizi avtomobil yanacağının, 1,4 faizi əczaçılıq və tibbi malların, 0,8 faizi kompüterlər, telekommunikasiya avadanlıqları və çap məhsullarının, 18,6 faizi isə digər qeyri-ərzaq məhsullarının alınmasına sərf olunub.
2016-cı ildə istehlak məhsullarının 10,9 faizi hüquqi şəxs statuslu müəssisələr, 55,7 faizi fərdi sahibkarlar tərəfindən, 33,4 faizi isə bazar və yarmarkalarda satılıb. Hesabat ilində əhalinin bir nəfərinə düşən orta aylıq pərakəndə ticarət dövriyyəsi 261,0 manat və ya 2015-ci ilin müvafiq göstəricisindən nominal ifadədə 36,1 manat çox olub. Ticarət şəbəkəsində bir ölkə sakini orta hesabla hər ay 130,3 manatlıq ərzaq məhsulları, içkilər və tütün məmulatları, 130,7 manatlıq qeyri-ərzaq məhsulları alıb.