USD 1.70
EUR 1,8441
RUB 0.0175
BREND 78.91
Bakı

Avropanın avtomovil nəhəngləri çökür - İFLAS

18:03 03.12.2024
Avropanın avtomovil nəhəngləri çökür - İFLAS
18:03 03.12.2024

Avropa avtomobil sənayesi artan çətinliklərlə üzləşir. Böhranın dərinləşməsi artıq bir çox fabriklərin bağlanmasına və kütləvi ixtisarlara səbəb olub. Bu il 50 minə qədər insanın işini itirəcəyi gözlənilir. Bu barədə Mynews.az saytı yazır.

Xəbərdə deyilir ki, Avropanın avtomobil sənayesi böhrana daha da dərinləşir. Artan problemlər təkcə avtomobil istehsalçılarına deyil, həm də avtomobil komponentləri təchizatçılarına təsir edir. Getdikcə daha çox şirkət elektromobillərə tələbatın azalması və nəticədə onların komponentlərinə tələbatın azalması ilə üzləşir.

Avropa Avtomobil Komponentləri İstehsalçıları Assosiasiyasının (CLEPA) son hesabatına görə, 2020-ci ildən bəri "Köhnə Qitə"də avtomobil sənayesində 86.000 iş yeri ləğv edilib. Təkcə 2024-cü ilin ilk altı ayında avropalı təchizatçılar 32,000 iş yerini ixtisar etməyi planlaşdırdıqlarını açıqladılar ki, bu da pandemiyanın ən pis dövrlərindən daha çoxdur. Almaniya xüsusilə iş yerlərinin ixtisarı və zavodların bağlanması ilə ağır zərbə alıb.

Satışlara görə avtomobil komponentlərinin ən böyük tədarükçüsü olan Bosch, Almaniyada təxminən 7,000-i də daxil olmaqla, dünya üzrə 12,000-dən çox iş yerini ixtisar edəcəyini açıqlayıb. Bu antireytinqdə ikinci yeri 2028-ci ilə qədər 11 mindən 14 minə qədər iş yerini ixtisar etməyi planlaşdıran ZF Friedrichshafen tutub. Səkkizinci yerdə olan Continental bütün dünyada 7150 iş yerini ixtisar etmək niyyətindədir ki, bunun da təxminən 3000-i Avropadadır. Xərclərin azaldılması və yenidən qurulması avtomobil texnologiyası lideri Forvia tərəfindən də elan edilir ki, bu da 2028-ci ilə qədər Avropada 10 mindən çox iş yerinin ləğv edilməsini nəzərdə tutur ki, bu da onun ümumi işçilərinin 13%-ni təşkil edəcəkdir. Ümumilikdə, Avropanın ən böyük tədarükçüləri bu il dünya üzrə təxminən 50,000 iş yerini ixtisar etdiklərini, ən azı 10,000-i Almaniyada, 10,000-i isə Avropanın qalan hissəsində ixtisar edildiyini açıqlayıb.

Oxşar vəziyyət avtomobillərin öz istehsalında da müşahidə olunur. Ekspertlərin fikrincə, Avropada getdikcə daha az gəlirli olur. Artan enerji qiymətləri, yüksək əmək haqqı və getdikcə daha az əlçatan xammal səbəbindən bir çox avtomobil istehsalçılarının gələcəyi təhlükə altındadır və ya olacaq. Avropa bazarını getdikcə fəth edən Çin şirkətlərinin artan rəqabəti də mühüm rol oynayır. Məsələn, 2024-cü ilin üçüncü rübündə maliyyə nəticələri pandemiya səviyyəsinə düşmüş Volkswagen-dir. Alman nəhəngi üçün problem ilk növbədə satışları gözləniləndən 60 faiz aşağı olan elektrik avtomobilləri idi. Bu yaxınlara qədər konsern xüsusi olaraq sıfır emissiyalı avtomobillərə arxalanırdı və elektriklə işləyən avtomobillərin istehsalına sürətləndirilmiş keçidi planlaşdırırdı.

Audi, Nissan, Mercedes və bütün Stellantis qrupu da oxşar problemlərlə üzləşir, onların bu il istehsal həcmi ilkin gözləntilərə belə yaxın deyil. Karlos Tavares bu yaxınlarda holdinqin baş direktoru vəzifəsindən istefa verdiyini açıqlayıb. Artıq sentyabr ayında bu il üçün mənfəət proqnozlarına yenidən baxmaq məcburiyyətində qalan Bavariya BMW-nin vəziyyəti yaxşı deyil. Son məlumatlara görə, istehsalçının gəlirlilik əmsalı üçüncü rübdə dörd ilin ən aşağı səviyyəsinə düşüb.


Xəbər lenti

300x200r