Ətə xüsusi duz səpmə hərəkəti ilə sosial şəbəkə fenomeninə çevrilən aşpaz Nüsrət barədə yeni iddia ortaya atılıb.
Ölkə.Az" xəbər verir ki, iddiaya əsasən Nüsrət şöhrətini dünya miqyasında bir PR işinə çevirmək üçün 2 milyon dollar xərcləyib. Məlum olub ki, Nüsrət dünya ictimaiyyətinin gündəminə düşmək üçün amerikalı bir agentliklə görüşüb.
Verilən xəbərə görə, dünyanın məşhurlarına da əti duzlamaq hərəkəti etdirən Nüsrət reklam üçün 2 milyon dollar xərcləyib. Leonardo Di Kaprionun Dubayda onu ziyarət etməsi və "Narcos" serialında rol təklifi üçün Nüsrət xeyli məbləğdə pul xərcləyib.
Bundan başqa, italiyalı aktyor Marko Boriello, müğənni Bruno Mars, futbolçu Lukas Podolski, Ömer Toprak, Velbek, Doria və bir çox məşhur duzlama hərəkəti üçün Nüsrətdən pul alıblar.