“Kontakt Home” mağazalar şəbəkəsindən şikayətlər kütləviləşib. Maraqlıdır ki, bunlara niyə "dur" deyən yoxdur.
Mynews.az redaksiyasına daxil olan müştəri şikayətlərindən birini təqdim edirik:
"Kontakt Home mağazasından məhsul almışam. Məhsul işləmədiyi üçün resetə vermişəm. Reset deyir məhsulu təmir etmək üçün ləvazimatlar yoxdur. Düzgün qulluq edilmədiyinə görə qüsur müştəridədir. Reallıq budur məhsulu 1 dəfə istifadə etmişəm. İşləməyib resetə vermişəm. İndi bunların dediyindən belə bir şey çıxır ortaya. Məhsulun təmiri üçün ləvazimatlar olmadığı üçün müştərinin üzərinə atır. Ya da xarab məhsulu satırlar üzərilərindən atmaq üçün belə bəhanə edirlər.
Ayıbdı ələ salmayın işinizi düzgün edin Kontakt Home"
Şikayətlə bağlı qarşı tərəfin fikrini öyrənməyə hazırıq.