“Google” öz bloqunda sayt sahiblərinə “Ad Experience Reports”u təqdim edəcəyini bildirib, bu tətbiq onlara hansı reklamın yolverilən olduğunu anlamağa, eləcə də standartlara uyğun olmayan reklam ilə problemləri həll etməyə yardım edəcək.
Mynews.az Oxu.Az-a istinadən xəbər verir ki, bu barədə BBC məlumat yayıb.
Reklamın keyfiyyətlərini “Yaxşı reklam uğrunda Koalisiya”sı müəyyən edəcək, bura “Google”, “Facebook”, “News Corp”, “Interactive Advertising Bureau” (IAB), “Procter & Gamble” və digər şirkətlər daxildir.
Yolverilməz reklam, əsasən ani açılan pəncərələr, avtomatik başlayan video-çarxlar və geriyə sayım ilə olan reklam elanları hesab ediləcək.
1
Dövlət Vergi Xidmətinin Aparatının strukturu dəyişib
568 dəfə oxunub
2
Nazir “Napoli” - “Qarabağ” oyununu stadiondan izləyib
539 dəfə oxunub
3
Təhsil infrastrukturu yenilənməyə davam edir - FOTOLAR
524 dəfə oxunub
4
Polkovnik faciəli şəkildə öldü
514 dəfə oxunub
5
Şəhid hərbçinin övladı faciəli şəkildə öldü - TƏFƏRRÜAT
511 dəfə oxunub